Grattis Henke.

Grattis till Henke som vann London-Ride.

Johan har litelite tråkigt, därför gör han ett litet test, eller har trodde det va litet (han gav upp efter 1/3)


BRUKAR DU:
Peta dig i näsan: jadå när något som inte ska vara där har smugit sig dit.
Titta på dig själv i spegeln:
Nej inte på mig själv tror ja, något så snyggt som jag ser kan inte vara mänskligt. Jag är mänskig tror ja så därför borde det inte vara mig själv jag ser.
Gnälla: Ja, på folk som går före mig i lift kön, efter att jag precis har gjort en perfekt "jostle". Skrika: Ja ibland. Ibland är det nära när jag lokaliserar en avskyvärd film med skrämmande inslag, filmshanger också kallad skräckfilm eller i vissa fall rysare.
Sova:
Jadå ibland för att få ut det mesta av dagen efter sömnen.
Ha ångest:
hmm.. Ja men mycket sällan. jag tar saker som de kommer.
Skada dig själv med flit: Jadå Mycket ofta för att bringa fram en gnutta uppmärksamhet från den annars mycket avhållsamma Elof.
Ta mediciner du inte borde ta:
Nej, det ända medicinen jag tar är Dalacin istället för Penicillin när jag har halsfluss. Vilja dö: Nej, helst inte på över 100 år.
Drömma mardrömmar: Nepp, bara ibland.
Drömma sexdrömmar:
Nepp bara ibland det också.
Ta droger:
om skidåkning räknas som en drog så: ja.
Försöka vara annorlunda: Ja jag vill inte vara som alla andra och helst inte som Anders Borg.
Klä dig i svart: Jadå. Här bör också tilläggas att det inte endast sker vid begravningar.
Gå till kyrkan:
Ja, om jag ändå ska till kyrkan så kan jag passa på att få mig lite motion via den det färdsätt som innan denna mening beskrevs med ordet: Gå.
Gå i skolan:
Ja när jag gick i skolan så gick jag till och från lektionerna. Annars satt jag mest, i vissa fall sprang, som är en annan form av gång, fast i en aning högre hastighet. Här bör också tilläggas att denna gångart ändast praktiserades på idrotten och i vissa fall när klockan hade snurrat förbi den bunkt då en viss lektion börjat.
Röka: Nej det brukar jag inte vanligtvis göra, detta har vis vissa tillfällen hänt. Oftast i form av vattenpipa med någon form av smaksatt tobak som huvud ingrediens.
Ha sex:
Inte varje dag.
Ljuga:
Inte allt för ofta men jag brukar ofta luras vilket är väldigt kul.
Hata folk: Nej, men hyser en liten bit av hat mot de personer som väljer att kalla sig själva för dör.......
Lita på folk: Ja vissa. Detta tog alldeles för lång tid så jag slutar nu. Jag fortsätter med testet nån annan dag kanske.

Inga kommentarer: